all we need is love


Jag SKA lägga mig i tid idag. Jag slarvar alltid och börjar alltid pyssla med helt onödiga saker, eller fastnar framför datorn. Fast jag vet att jag behöver sömn, jag är ganska så väldigt beroende av mina sovtimmar. När jag var liten blev jag sjuk om jag hade varit uppe för länge haha (det är sant). Så nu ska jag stänga av här och försöka komma till ro före midnatt för en gångs skull. Ganska lång dag på jobbet imorrn också, så det är nödvändigt.


Det här är min "fina" ros på balkongen haha. Jag orkade inte blomlådor i år heller så det här tycker jag är en smart lösning. Man kan köpa sådana krukor istället och hänga upp (från Plantagen). MYCKET smidigare!


My baby.

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Vilken sötnos :-)

2009-08-04 @ 23:31:30
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0