back to the 80´s



Efter maten plockade vi fram en massa gamla fotoalbum. Åh herregud vad vi har skrattat.


Här var jag tre år gammal och påskkärring...


Brorsan och jag var bästisar när vi var små. Vi hade OFTA likadana kläder på oss (?) Här på Sälensemester i rosa långkallingar med Tom & Jerry på. Söta tofflor haha...


Snart fyra år skulle jag tippa på.


Niklas ville göra som jag och körde ibland med diadem och nagellack.


Vi dök i badkaret. (Snygga tapeter hade vi också).


Här sover vi på Parken Zoo i Eskilstuna.


Min fjärde födelsedag.


Sommarbad!


Niklas var så söt med sitt vita hår, och vi hade likadana näsor haha.


Sedan föddes lillis och vi blev tre! (Redan här var det inne med mocka/skinn detaljer på jeansen?)


Tripp, trapp och trull. Jag är så glad över mina syskon. Vi har haft (och kommer att fortsätta ha) mycket kul tillsammans!

Med denna lilla resa tillbaka i tiden säger jag GODNATT och dyker i säng.

Kommentarer
Postat av: Becca

Gud så sööta :)

2009-08-30 @ 10:49:22
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: pernilla

Gosh, vilka mysiga bilder !!!! Du är min idolbloggare ;) puss o natta. nu ska jag krypa i säng fort !

2009-08-30 @ 22:23:20
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0