det blev en lång dag med regn


Det känns lite som om jag inte har sovit på dygn. Den här dagen blev lång. På lunchen cyklade jag i ösregn fram och tillbaka till läkaren (jag ska inte dö, det är inget allvarligt), när jag sedan kom tillbaka till jobbet var jag mer än blöt kan jag säga.


Finbesök på förmiddagen. Pernilla har en ny FIN anteckningsbok till sin skolstart på måndag.


Innan dem regniga cykelturerna...

Jag har hunnit med mycket på eftermiddagen också. Först middag med mamma, sedan drog jag iväg till ett solarium (en konsekvens av dagens regn). Och så har jag handlat lite mat och sedan var vi iväg och kollade på lägenheten som vi blev erbjudna visning på. Den var FIN. Visst kan jag tänka mig att bo där, här ska funderas.

Kom hem för en liten stund sig och nu är jag TRÖTT och har tappat all form av inspiration. Vem blir inte avslagen av detta väder?


Lillis fick ett nytt halsband idag, inte för att det egentligen behövdes... Men visst är det fint?!

Jag gör slut på detta nu och hoppas på att vakna upp till en solig himmel. NATT!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jättegulligt halsband:) spännande med lägenheten, men du får ju inte flytta nu när jag snart ska flytta ;) Vem ska jag då gå promenader med? Ses imorrn! Puss!

2009-08-14 @ 09:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0