det blir aldrig som man tänkt sig


Den underbara eftermiddagen jag skulle haft i solen byttes snabbt ut mot soffläge. TRÅK. Vi hann lagom slå oss ner allihopa och äta vår picknick, sedan drabbades jag av akut magknip. Jag trodde att jag hade drabbats av vinterkräksjukan gånger tre, så jag blev tvungen att knata hemåt. Nu har jag legat i soffan sedan dess och bara kikat på solen genom fönstret. Det är så typiskt...


Pernilla och jag kom först...


...då blandade gullet GOD smoothie åt mig i cykelkorgen.


Varmt och skönt! Jag hade önskat att sitta kvar här hela kvällen.


Disa betade gräs som värsta kossan... (?)


Pernillas gulliga picknickmuggar i plast finns just nu för 4 kr styck på Claes Ohlson. Söta va?!


Goda mackor och söta tjejer. Pernilla, Rebecka och Jenny. Johanna och lilla familjen var också med förstås.

Jag känner mig lite bättre, det är i alla fall ingen kräksjuka jag drabbats av. Stress skulle jag tippa på. Jag ska ligga kvar här hela kvällen och dricka cola och somna när jag vill. Hoppas att NI mår bra och njuter kvällssolen!

Kommentarer
Postat av: johanna

det var super mys att ses,fast det bara blev en kortis. sköt att det känns lite bättre i magen iaf vännen. tror nog det kan bero på stress och att du äter för lite, måste äta mera vännen.

vi får göra om det i veckan! PUSS & KRAM

2009-08-06 @ 23:27:56
Postat av: Louise

krya på dig min underbara vän<3

2009-08-07 @ 11:39:48
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Leiden

Hoppas det blivit bättre, jag fick hemska magknip nere i Spanien nyligen uscha.

2009-08-07 @ 11:41:37
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0