eftermiddagens shopping


Efter jobbet hängde jag på far och sis till Erikslund för lite shopping. Men syrran var stressad och papi hade haft en tuff dag på jobbet så jag var hemma snabbare än jag kunde blinka nästan. Det får bli en längre tur nästa gång.

Alla är upptagna eller svarar inte i telefonen ikväll så jag och Disa myser alldeles ensamma med tända ljus. Och så lyssnar vi på regnet utanför, och jag glider runt i strumpbyxor och sjunger och känner mig glad. 


Budgetskor från Skopunkten. Betalade runt 350 kr för båda paren tack vare deras fantastiska rabatter. Mina favorit vinterskor, särskilt perfekta när det är snö och man ska ut med hunden stup i kvarten.


Jag ska bli fin i håret. Inpackning från Aussie. (Finns bla på Åhlens och Kicks). Jag använde det här märket när jag bodde i USA och deras produkter luktar så sjukt gott. Nu har det nyss kommit till Sverige och ingen är gladare än jag!

Nu börjar Kristallen på SVT. Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0