end of today


Hur har er start på veckan varit? Min har varit bra, väl godkänd. Jag har ätit pasta och äppelpaj med mamma ikväll. Och sedan kollade vi på film. Kameran har vilat hemma idag, jag hade allt för mycket i huvudet imorse för att vara så bright att komma ihåg att packa ner den. Man kan ju inte komma ihåg allt.

Jag längtar tills på onsdag... Det har med smärta att göra. Sug på den ni. Ibland längtar jag faktiskt efter smärta.

Usch vad jag inte kan inspirera just nu. Och jag har inget vettigt att säga, så jag besparar er detta. Jag vill allra helst pussas, men det ser inte ljust ut på den fronten ikväll.


Här packar jag upp min laptop på julafton -08. Då var jag glad. Nu säger jag GODNATT måndag!


Kommentarer
Postat av: Ral

Kan det vara ansiktsbehandling mån tro? :)

Snart är jag hemma igen, tiden går fort här! Saknar dig sötnosen! puss

2009-08-18 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0