förgiftad


HEJ, det var en stund sedan.


Sötisar på besök hos mig igår kväll.


Elin innan läggdags med sin nya hatt. Gullet!


Det är så KUL att ha dig här gumman!


Strax innan bakterien slog till.

Vi hade en jättemysig kväll igår, gick lite på stan och snackade gamla minnen. Sedan käkade vi på Spicy Hot (jag skulle ha valt något annat än dem friterade räkorna). Pernilla kom förbi en sväng och vi bara garvade som vanligt åt allt vi gjort tillsammans (särskilt under gymnasiet). Ni är så bra tjejer!

Sedan gick vi och lade oss. Mitt i natten vaknade jag av matförgiftning. KUL va?! Resten av natten spenderade jag på badrumsgolvet. Nu dröjer det innan jag äter på Spicy Hot igen...

Just nu dricker jag blåbärssoppa och resorb. Vi ska fixa till oss och jag hoppas att jag slipper spendera mer tid i badrummet nu. Ikväll är det grillfest!!!!! Så håll tummarna för att min bakterie är väck nu och att det blir ett lyckat party ikväll.

Vi hörs imorrn mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh fyy, din stackare!! Krya på dig!

2009-08-15 @ 12:49:10
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Fasen va gott med Spicy! Något som verkligen saknas härnere :-)

2009-08-16 @ 19:04:43
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0