fussball


Hemma en snabb vända för att hämta tjockaste koftan jag äger och kasta i mig en macka. Nu är det fotboll som gäller för hela slanten ikväll. Hoppas att det inte börjar regna, jag ska klä mig VARMT. Det är som om sommaren vet vad det är för datum idag för nu blåser det ju isbjörnar ute, hösten har kommit.


Dagens "Hanna-på-jobbet". Idag fick jag sötaste bebisbesöket en stund. Alltid lika kul att se er!


Fina Lina åt "korv-pengar" till lunch. "Kumlakorv" ska det visst vara haha, vad nu det är? Har nog aldrig stött på en människa tidigare som gillar en viss sorts korv så mycket. Lina är för kul.

Gotta go, håll tummarna för röd/gult ikväll...


Kommentarer
Postat av: Lina

Skit gott med kumlakorvs slantar ;)



Puss på dig

2009-08-31 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0