girls night out



Kvällens gäster. Tre snygga tjejer på sitt bästa humör.


Becca och Tess är lite som tvillingar. Dem kom i liknande outfits, liknande frisyrer och drack samma sprit med varsin flaska Sprite haha.


Kvällens hångel. (Eller nej förresten, det stod ju Becca för senare på kvällen haha...)


Emma är en HÄRLIG tjej. Disa var ju såklart med på festen med sin raggarlugg.




Halva kvällen hängde vi på balkongen som vanligt, men nu börjar det kännas att det blir kyligare om kvällarna.


Klockren kväll. Såhär kul hade vi.










Time to go. Glasen är tömda och klackarna på. Vi cyklade faktiskt ner till stan, snabbt och smidigt. Dock är Tess den vingligaste person jag någonsin sett på en cykel. Jag är fortfarande fascinerad över att vi inte slog ihjäl oss på vägen.


Framme helskinnad, ett under.


Jag försöker vara lite rolig, som vanligt...


Tessan är för cool för sitt eget bästa haha.









"Sluta drick nu Hanna, för i helvete..."






What a night. TACK mina fina vänner för en galet rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack själv <3 hade verkligen galet roligt!!!

2009-08-23 @ 22:26:43
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack själv gumman, va jättetrevligt som vanligt :)

Vilken snygging på bilden me jordgubbsdrinken i handen haha ;) puss

2009-08-24 @ 01:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0