how can we be lovers if we can´t be friends?


Jag tror inte att man kan leva ett helt liv med någon som man inte är vän med. Det spelar ingen roll hur kär eller förälskad du är, om personen i fråga inte är din bästa vän samtidigt som han/hon är din älskade då tror jag att det kan bli svårt. Jag tror på att ha kul tillsammans, skratta tillsammans och dela allt. Precis som bästa vänner. Så se till att din livskamrat även funkar som en bästa vän som du känner att du vill (och kan) dela precis allt med, mörker och ljus, upp- och nedgångar, hopp och förtvivlan.

(Jag hörde en låt nyss här på jobbet nämligen och då sjöng dem som i rubriken, därför kom min djupa sida fram såhär på förmiddagen).

By the way, GOD MORGON FREDAG! Idag skiner solen igen och jag tror att det blir en underbar fredag och en bra start på helgen.


Himlen är ju nästan såhär blå idag. Tänk om man låg här... Min syster är förresten på Kos just nu och solar sig, lyxigt. Jag är inte alls avundsjuk...

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja så är det verkligen!!

2009-08-14 @ 10:49:33
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: karin

du är så go hanna! jo det är mysigt i stugan, men vi ska på min faster annas 60-års kalas imorgon i borlänge så det är därför som jag åker till sommarstugan egentligen. hade varit SÅ kul med kräftskiva! det hade blivit lite annandag/nyårs reunion! ;) men önskar er den absolut bästa kvällen! har jag tur kanske jag får se lite bilder från partajet här på bloggen? puss & kram!

2009-08-14 @ 11:53:34
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0