kalas och fotbollsmatch


Eftermiddagen och kvällen har bjudit på perfekt söndagsunderhållning.


Vi har firat Niklas som fyllde 21 i måndags. Söndagar är väl den perfekta dagen för släktträffar?!


Finaste Frida.


Dödligt hungrig högg jag in på den goda buffen.


Mega goda mackor och sedan tårta på det. Mums!


Pappa var kalasvärd och hade dukat och fixat så fint!


Mormor, mamma och fina Sanna.


Kusiner och blondiner.


B-day boy i ny skjorta från Crocker.


Efter presentöppningen bänkade vi oss allihopa för att se en film från vår Italien-resa för massa år sedan. Tyvärr så fungerade inte DVD:n plötsligt. Så det blidde inget...


...Istället hämtade jag upp dem här sötnosarna och vi slog oss ner i solen på Swedbank Park för att kolla in Syrianska-Gröndal. Fotboll är FAB när det är sol och man är lite lagom seg och vill sitta still.


Sliten? Ehh jo... Matchen slutade 4-1 till Syrianska och min man var lika duktig som vanligt. Han spelade som lagkapten idag och skötte uppgiften galant. Värdiga vinnare, sköna tre poäng och jag är stolt!

Nu står Barcelona matchen på här hemma, Zlatan och Henry i samma lag. HOT!

Nu säger vi tack och godnatt till denna vecka, imorgon är det måndag igen, och skolstart för alla gymnasieelever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0