keso i rumpan



Hos pappa åt vi pannkaka med keso. När jag reste mig skrattade Frida gott åt detta. Hur lyckades jag smeta ut detta på stolen OCH sätta mig i det? Fantastiskt.


Sis har varit på Kos och blivit solbrun och fräsch.


Idag slapp TRO och HOPP ut ur plasten...


KÄRLEK läker på egen hand...

Idag började jakten på en vettig person att hyra ut min lilla etta till. Jag kommer att hyra ut den i andra hand i ett år för att tjäna lite kosing, och så är jag inte riktigt redo att helt släppa taget om min första egna bostad. Det verkar som om en glad 17-årig kille från Malmö blir den lycklige. Han pratar som Zlatan. Och jag är ju så jävla svag för Zlatan.

SWEET DREAMS!

Kommentarer
Postat av: Louise

as snygga tattooos baby;)

2009-08-21 @ 09:56:41
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0