kräftstjärtar och regn


Home sweet home. Jag och Pernilla tänkte ta en promenad runt öster mälarstrand ikväll men planerna ändrades, TUR för nu ÖSER regnet ner. Hoppas att det slutar snart, jag vill ju inte ha regn denna vecka. Inte nästa heller för den delen, nu vill jag njuta av dem sista sommarkvällarna utan att bli blöt.

Lunch innan jobbet idag i en solig park med familjen Holm. God sallad från Cornetto stod på menyn. Sedan gick mina jobbtimmar snabbt och nu har jag nyss ätit middag.


Idag blev det majskolv och kräftstjärtar med creme fraiche och salsa till. SNABBT och enkelt, vilket är en fördel när man kommer hem sent och är vrålhungrig. Jag ÄLSKAR kräftstjärtar!


Jag fick lite besök på jobbet precis innan jag skulle gå hem. Mamma!


Mitt reafynd. Love it.

Nu börjar snart "Real housewifes of New York", galet underhållande. Kolla in det på femman! Mysigt att kolla på TV när regnet just nu piskar mina fönsterrutor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0