massa mat




Vi fick GOD kycklingpaj när vi kom hem till pappsen. Vår favorit. Vi åt och åt och garvade åt gamla minnen och saker vi sa och gjorde när vi var små. MYS!


Sedan upptäckte Frida att hon spillt något på sin mobil och att den inte fungerade så bra. Hysteri utbröt. Jag känner inte en klantigare människa på denna jord. Det mesta tappas bort, går sönder, tappas i marken etc. Hon har drulleförsäkring på ungefär allt hon äger skulle jag tro. Ganska charmigt sålänge jag själv inte råkar ut för hennes upptåg haha.


Jag garvade mest åt hennes uppgivenhet. Jag var ju inte speciellt förvånad. Men, jag var fin i håret va?! (HAHA)

Jag åkte och handlade mat på Maxi också. Sjukt skönt att få det gjort en lördageftermiddag, jag var typ ensam. Inga barnfamiljer, inga pensionärer, ingen som stoppade upp och stod i vägen. Det gick så FORT. Jag ska börja handla på helger och sena kvällar.

Träffade fina Pernilla och fina Johanna en snabbis också. Alltid lika mysigt att ses. Världens gulligaste bebis var ju också där såklart. Jag och Pillan gick en skön kvällspromenad och nu är jag hemma. Jag kommer att sova galet gott inatt efter en lång dag och friskluft ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0