min skendräktiga donna och pudeldejt



Såhär spenderar Disa just nu sina vakna timmar hemma allra helst. Hon tvättar sin "valp" och bäddar åt den och matar den. Hon är helt övertygad om att den lilla pipleksaken föreställande en hund är hennes egen bebis och bär med sig den överallt hemma i lägenheten. Just nu ligger vi här i soffan alla tre. Jag, Disa och "valpen". Snacka om att vara skendräktig...




Hon har bäddat ner ett leksaksben också, och ett annat i soffan. Hon kanske har en hel valpkull i fantasin?


Så lillen lägg dig här så ska jag ta hand om dig. Haha, hon är ganska underhållande faktiskt.


Okej, vi tar en tupplur.

Det är tur att hon är med mig hemifrån på dagarna så att hon får annat att tänka på. Vi alla av kvinnligt kön vet ju att det är jobbigt att vara full av hormoner. Lilla Disa-Fisa får extra många promenader dessa dagar.

Var nyss ute på promenad och när vi kom hem träffade vi grannpudeln som Disa älskar. Dem fick busa utan koppel här utanför en stund som galningar. Hon tror nog att det är han som är pappan till valpen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0