morning, ny vecka


Läänge låg jag och drog mig i sängen imorse. Sedan promenad i solen. Jag är lyckligt lottad som får ha det så här nästan varje måndagmorgon. BRA start på denna nya vecka. Sista veckan i augusti faktiskt... Kan ni fatta att sommaren är slut?


Jag har världens morgontröttaste hund. Det är helt sjukt. Hon är till och med värre än husse...


Trött-rufs. "Nej matte jag vägrar, jag ska ligga här, du kan gå ut själv på promenad, låt mig vara". Sedan kryper hon ner under täcket och smackar lite och somnar om. Jag trodde att alla hundar älskade tidiga morgonpromenader?! Nej, inte den här bekväma pudeln tydligen, hon vill sova färdigt, henne får man släpa ut och då surar hon och går 10 meter bakom i protest.

Jag har nyss haft visning på lägenheten. Det gick bra, jag är ju så säljande haha så dem ville typ flytta in imorrn. Nu ska jag ner till stan innan jobbet och skriva på kontraktet för den nya.

Ha en LOVELY måndag! Solen skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0