nudlar och böter



Mohsen kom och åt Spicy Hot med oss, trevlig inledning på kvällen! Lite kaos här när Disa försökte sno åt sig mat av Tessan haha.


Pose haha. Mina fina vänner.


Rosetten på Tessans skor som jag pratade om är så jäkla söt.


Bianco. Jag såg en liknande sko en gång som var vit med en stor rosett där bak som jag skulle vilja gifta mig i. Men man kan ju inte köpa sina brudskor än?!




Tess och Disa fixade efterrätten medan jag sminkade mig.


Varma bananer med smält choklad och glass. Bästa.






Skål!

Sedan dog tyvärr kamerans batteri.

När vi kom ner på stan så startade jag kvällen med att få en böter på femhundra spänn för att jag drack cider inom cityringen. ORKA. Det blev en dyr X-cider, minst sagt. Och polisen var en ung, kaxig, dryg jävla färsking som tyckte att det var askul att skriva böter uppenbarligen. Herregud säger jag, svenska poliskåren är ett skämt. Ägna er åt viktigare saker än att böta ordentliga, skötsamma 23-åringar som bara vill gå på krogen för att ha kul. Det fanns nog folk på stan igår som ställde till mer oreda än jag drickandes min cider skulle jag tro. För att inte tala om våldtäktsmän, kvinnomisshandlare osv. Nej fy fan, vilket skämt säger jag bara. Hade jag haft ett vasst föremål så hade jag stoppat det i stjärten på den där fula polisen.

Nu ska jag vika tvätt, och sedan springa till Ica och köpa chips och cola. Måste bara få upp mitt lata sällskap på fötter först...

Kommentarer
Postat av: Louise

haha ja de skulle du ha gjort. vilket skämt!

2009-08-03 @ 18:54:17
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0