regn regn regn.


Det ÖSER ju ner... Är sommaren slut nu?



Klockan halv tio i förmiddags stod jag och Louise på Björnön i spåret, redo att ta oss an fem kilometer. Vi trodde att vi hade vattentäta jackor, men icke. Det var en väldigt skön promenad trots regnet, skönt att prata av sig och få frisk luft. Men vi var DYNGSURA när vi kom tillbaka till bilen.

Sedan åkte jag till min hyresvärd (som undrade vad fan jag hade gjort, ni vet hur man ser ut genomblöt, som om man sålt smöret och tappat pengarna). Nu är lägenheten uppsagd och det känns skönt. NYSTART here we come!

Stackars Disa skakade och frös när vi väl kom hem igen så hon har fått ett bad. Nu är hon fluffig som en riktig afrikan igen med sin microfon-frilla och luktar schampoo.


DAGENS: Det bästa i livet är inte materiella ting...

Jag har massor av to do´s att göra idag (telefonsamtal, städning, tvätt och allmänt fix) och hittills har jag kommit ungefär halvvägs på min lista. Ganska skönt med regn ändå när man ändå måste vara inne och pyssla. Mysigt att höra smattret på rutan, visst då?!

Hörs senare vänner, ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0