saknig


Ingen pojkvän hemma än. Sen träning på en fredag, taskigt. Men det är väl dags att vinna matchen på söndag så dem får nog veta att dem lever ikväll skulle jag tro...


Idag (och alla andra fredagar) hade jag och Lina fika på jobbet. Vår dag bestod mest av att fika faktiskt haha. Kolla, vi dukade upp en hel buffé med godsaker.


Just nu är skönaste "hemmaoutfiten" på och jag har laddat för fredagsmys.


Mitt hem kryllar av dessa äckliga bananflgor. Det här är bara tre av ca tretusen. Vafan gör man? Det hjälper ju inte att tömma sopor, diska undan disk och plocka undan frukten... ÄCKLGT! Tom i badrummet bor dem...

Nu fick jag precis ett samtal på mobilen, träningen är slut. Så nu ska jag blanda dip och sedan blir det film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag googlade på det där med bananflugor förut och fick tag på ett fantastiskt recept från anticimex hemsida. Blanda 2 delar vinäger, 1 del sirap och en droppe diskmedel i ett glas eller något. Rena rama dödsfällan!

2009-08-21 @ 21:16:35
Postat av: Anonym

glömde skriva att det var från din lilla syster med alldeles för mycket fritid.

2009-08-21 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0