skogspromenad och massor av FRISKLUFT


Efter min stressiga dag i stan åkte jag ut till Rebecca i Frösåker. Så fort man kommer dit så känner man lugnet. Allt är tyst och avkopplat och det enda som hörs är någon som skriker "FORE" på golfbanan då och då. Jag älskar att hälsa på där ute. Det är så himla fint och mysigt.


Vi tog en skogspromenad med hundarna.


Stadshunden var överlycklig över skog under tassarna och alla nya dofter.


All fokus på människan med godiset...


Gina var rätt så förtjust i mig idag tack vare mina fickor fulla med Frolic.


Sedan betade dem blåbär en stund...


Puss!




"Gina vänta på mig..."


Becca har godiset?!


FAB Frösåker!


Världens sötaste!


Dem stora hundarna och den lilla hunden var så DUKTIGA på att leka "fint" tillsammans. Kul att Disa kan har STORA kompisar också.

En helt underbar eftermiddag med en god älskad vän! LYCKA TILL i Lund gumman!

Med detta säger jag tack för idag. Jag är nästan gråtfärdig av trötthet... Och galet lättirriterad. Eller beror det på att jag inte har rökt alls idag? Det slog mig just att jag inte tagit en enda cigg. Jag ska allvarligt försöka sluta röka i höst, så nu har jag börjat trappa ner. Och det KÄNNS tydligen... Klart att det är därför jag vill gråta haha. Jag ska göra något åt det nu, det är grymt bra med bara en om dagen, tillslut ska jag lyckas. Slutbabblat nu, GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Linda

VAd mysigt!!! Nastan hemma hos mig. Kanner igen mig. Saknar den friden lite ibland har:)

2009-08-28 @ 07:16:53
URL: http://catchlinda.blogg.se/
Postat av: karin

det är så fint där ute! vad bra hanna med bara en cigg om dan också! nu blir jag impad! DUKTIG du är! :) kram!

2009-08-28 @ 13:21:00
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0