solar du?


Själv städar jag. Jag och min arbetskamrat har haft STORstädning här idag. Det händer inte så mycket annat (eftersom alla ligger på playan) så vi passade på. Det är nästan så att man skulle kunna äta från toalettlocket (hemska tanke), allting glänser och är skinande rent.

Snart går jag hem och då är det verkligen HELG. Första helgen på länge som jag är helt ledig både lördag och söndag känns det som. Jag ska ta vara på det fina vädret, det lovar jag er.


Och imorrn kväll ägnar jag mig åt detta. VIN. Min favoritsysselsättning månntro?! Här pratar jag med min fina vän Lindsay i Boston. (Jag ser alltså inte fram emot att få hem nästa telefonräkning, men det var SÅ värt det).

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hoppas att du mår bättre nu gumman! Magont är inte det roligaste.. Var iaf kul o ses en stund! KRAM!

2009-08-07 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0