the distance is only physical



Ikväll bestod min middag av detta och en köttbullemacka. Inte fy skam va?! Disa blir allra gladast när jag äter köttbullar, för då får hon smaka.

Ikväll ska jag sova ensam och det tycker jag inte så mycket om. Men som det stod i ett sms jag fick av min kille nyss...snart behöver du aldrig göra det mer älskling. Näe, snart behöver jag aldrig göra det mer.
Tur att jag har vakt-pudeln ikväll haha.


När jag längtar, då brukar jag tänka såhär. Min bästa vän och hennes kille har ett långdistansförhållande. Den här bilden är till er, jag beundrar er. Jag förundras och är imponerad över hur starka ni är (och hur strak er kärlek är), och hur bra ni har det tillsammans. Ni är så bra. The distance is only physical, my love... 

Imorrn är jag ledig, men har ett fullspäckat schema. Så nu säger jag GODNATT alla fina!

Kommentarer
Postat av: pernilla

SÖTNOS!!! TACK vad fint du skriver ! Love you.

2009-08-25 @ 22:31:35
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0