tonight im wearing this

Här hos oss just nu...


Tröja Cubus, jeansleggings med dragkedja nedtill från HM, skor Belle.


Såhär snygg är tröjan i ryggen (som jag även visade igår, men det syns ju bättre på).


Bjuder lite på mig själv och showar för Tessan och er.


Tessans tunika kommer också från Cubus, värst vad mycket Cubus det blev ikväll. Hennes klackar är från Bianco med en supersöt rosett där bak, ska fota den sedan.

Mer bilder och storyn om vad vi gjort idag kommer imorrn, för nu är det FEST för hela slanten här! Hög musik och massor med vin. I love it.

Innan jag tar en enda bild till ikväll så lovar jag er att jag ska tvätta av kameralinsen. Det verkar behövas, eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

VAD SNYGGA ni var ikväll!!!!!!!!

2009-08-01 @ 21:43:25
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0