födelsedagsfest, femkamp och vänner



Vi hade en så himla trevlig kväll igår. Fina vänner, en grill och en blå himmel. UNDERBART! Här är jag och Anna-Carin (Tessans syrra, dom är otroligt lika) i färd med att fixa middagen.


The birthday girl!


Vi firade hela natten lång och jag tror att vi alla är lika nöjda med kvällen. (Det ser lite fattigt ut på grillen där bakom, men jag lovar att det blev bättre haha).


Ser ni hur mysigt vi hade det?


Fina Becca är en riktig partypingla!


Min tallrik, yummie. Riktig sommarfeeling.


När vi satt och åt upptäckte vi en afrikan i buskarna som hade hittat vår tipspromenad som vi skulle gå senare, HAHA han såg ganska förvirrad ut där han stod och läste.


Sedan kom grabbarna med grillspett...


Tess hade fixat party-sugrör med glitter på.


Oj, jag blev visst lite solbränd i helgen.


Amir och Pernilla förgyllde kvällen.


Mohsen och jag garvade åt varandra hela kvällen. Han är en riktig skojare.


Becca är lika liten som en cider? Haha.


Sedan gick vi tipspromenad. Galet kul. Svårt för den som rättade svaren när Mohsens lapp såg ut såhär? Ganska ostrukturerad haha. Han slutade i alla fall som vinnare och jag kom tvåa.


Jag och Amir.






Bästa Pernilla och jag. Vi två, äntligen tillsammans igen den här sommaren. Här har vi precis gett allt i femkampen som ingen av oss vann. För mycket vin under uppladdningen haha. Men galet kul.


Kaj, Tess och A-C.


Det var en superskön kväll igår och det blev aldrig kallt att sitta ute. Svensk sommar kan vara underbar.


Snart dags att cykla ner mot stan. Vi cyklade allihopa och det kändes lite som en dagisutflykt haha, så smidigt med cykel dock och vi garvade hela färden.


Jacka Gina tricot, top HM, shorts Twist & Tango, skärp Cubus och skor Monki.


Söta A-C bjuder på dagens outfits standardpose haha...


... Becca kör sin version...


...och Tessan var mest bara fokuserad på ölen HAHA, vafan 2 st samtidigt?! Klockrent, man fyller ju bara en gång om året. Eller hur?!


Pernilla var lika snygg som alltid.

Vi slutade på BMB och där var det proppat med folk men vi hade KUL. En riktigt bra kväll, tack ni söta vänner för att ni gjorde min helg! Jag blir sugen på att göra om det snart trots dagens huvudvärk och stillastående tillstånd.

Sov gott nu allihopa, it´s past my bedtime. Ännu en jobbvecka väntar.


Kommentarer
Postat av: teso

hahaha klockrent undeerbart. jag dör av skratt! hhaha :P

2009-08-10 @ 08:02:37
Postat av: Becca

Haahaha, jag dör också av skratt Teso. Sitter här hemma själv och asgarvar:P Tessans pose var ju bara bäst:P Men snälla ta bort fula dubbelhakakortet när jag blundar... Puss och tack för en galet rolig kväll:D!

2009-08-10 @ 16:27:10
URL: http://eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0