varför flyttar vi inte till USA?


Jag kanske skulle bo i Boston ändå... Shoppingen är ju i alla fall ljusår bättre där än här i min halvstora hemstad. Någon mer gång i livet SKA jag spendera ännu ett år där. Det återstår bara att se när...



Den här...


...och dem här skulle jag vilja ha på mig på lördagens grillning. Men jag tror inte att vädret tillåter, och det blir lite långt att flyga över att atlanten för att inhandla godbitarna, TYVÄRR. Båda från Heritage 1981 som ni hittar här.


Senare på kvällen om det blev kyligt skulle jag vilja dra på mig den här snyggingen...


...och köra Boots till för att slippa frysa om tårna (vi vet ju alla vilket land vi bor i). Kolla in MONKI´s höstkollektion. Mycket snygga plagg och accessoarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0