you rock my world



Pastan rörde jag ihop på känsla och den blev supergod. Lite köttfärssås, creme fraiche, chilisås och champinjoner. Den fick högsta betyg av oss båda. För övrigt äter vi lika stora portioner och bara den ena av oss tränar sex dagar i veckan haha. Jag älskar mat.


Det finns många anledningar att fira livet!


Fotbollskväll. Disa är redo med bollen ifall dem visar några nya slags fintar som hon kan träna in...


Jag och min (lilla?) vän på hakan säger SKÅL!

Nu står min älskling och diskar. När han diskar, det är då jag vill pussa ihjäl honom som allra mest. Känner inte alla tjejer så? Att när ens man städar, diskar, tvättar etc så är han hetast i världen.

Vi har lyssnat igenom Sean Pauls nya skiva ikväll, den är riktigt bra. Imperial Blaze heter den, kolla in på Spotify.

Nu ska jag ta ut Disa, sedan är det dusch och sedan marsch i säng. Jag gäspar och gäspar. Men hela jag är pirrigt lycklig. You rock my world, i love you.

God natt alla fina!

Kommentarer
Postat av: karin

vad gott det där såg ut gumman och grattis till lägenhetskontraktet, vad skoj! kramar karin!

2009-08-25 @ 13:07:34
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Louise

du anar inte hur glad jag blir när jag läser detta:)

älskar dig vännen och vill att du alltid ska vara lycklig:)

hoppas vi ses snart

puss kram

2009-08-25 @ 14:46:52
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Lou

Håller med.. Tycker xtra mycket om Hold my hand =) ses imorn.. pusss

2009-08-25 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0