Awesome saturday, followed by a sweet sunday.



Vi hade så jäkla kul igår. Girls night out with Tim haha.


Barbeque bitches haha. Söta värdinnan Tess och Becca!


Teso, Pernilla, Lollo! Bästa!


Sommar-feelings!






Klänningsfix, Becca hade problem med alla fransar som fastnade haha.


Puss på dig vännen!


Det blev lite kallt senare på kvällen men bara mysigare med ett täcke!






Sötnötar!


Tessan och Mimmi!


Världens finaste!


Galet haha.


Mimmi och Tim!







Riktigt lyckad kväll. Äntligen var vi alla samlade igen, jag är så lyckligt lottad när det gäller vänner. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Vänner är det värdefullaste man har! Vi gick till Pluto och hade en toppenkväll! Ser fram emot nästa grill party vi ska styra upp.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

MYCKET FINA BILDER!!

Det var så kul att jag önskar att jag stod på Pluto ikväll med ! Puss

2009-07-05 @ 23:33:42
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0