blåbärspaj och fotboll


Jag tog en sväng hem till mamma och blev bjuden på blåbärspaj. Jag älskar blåbärspaj. Jag måste köpa en pajform så att jag kan börja baka själv.


När vi var klara var det typ slut. Vi åt alltså en hel paj. Perfekt söndag med andra ord.



Min hund är inte tillåten att göra såhär, men ibland sker undantag.


Soffläge och myskläder för mig idag.


Två av mina favoriter.

Nu har jag varit ute och spelat lite fotboll och motionerat hunden. Jag ska ta en dusch och poppa popcorn och sedan blir det en tidig kväll för mig. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Fyfasen va gott med blåbärspaj, åh :) Ja, hangover var grymt bra - se den :)

2009-07-27 @ 15:13:57
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0