blogg strul


Det verkar inte heller som om jag är den enda som har strul med blogg.se ikväll?


Min himmel var fin utanför fönstret imorse.

Jag kom hem från jobbet rätt sent ikväll, eller i alla fall känns det alltid så när man stänger. Jag har ätit bakad potatis och haft telefonen fastklistrad i örat typ hela kvällen, älskade vänner på linjen.

Vi hade nyss en liten olycka här. Disa såg en hund på TVn och rusade upp och skulle hoppa ner från soffan och skälla som vanligt. Men hon hade inte alla fyra benen under kontroll uppenbarligen för hon drattade rätt ner på huvudet i golvet med en smäll, och efter att ha kvidit lite så blev hon väldans tyst. Sedan stod hon och kisade mot mig en stund och liksom blundade. Jag tror att lilla gumman fick huvudvärk eller hjärnskakning. Hon har inte sagt ett knyst sedan dess och ser lite smått efterbliven ut. Haha, så jäkla söt. Jag tror inte att det är något allvarligt, hon var mest bara väldigt klantig. Ska ta ut henne på prommis nu och hoppas att hon verkar normal.


En höstfavorit. Boomerang, 1199:-


Jag gillar koftan i samma modell också. Boomerang, 1299:-

Tråkig bloggdag, i know, i know. Kameran i väskan och massor med jobb och ingen händelserik onsdagkväll. Då blir det såhär.

Puss på er, se till att få en god natts sömn, det ska jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0