Enough is enough.


Hemma igen efter en världstrevlig kväll hos mina favoriter på skallberget. Vad vore livet utan bra människor omkring oss? William är en riktig solstråle och kan få mig att skratta och glömma all skit på mindre än två minuter. Skönt att någon är sorglös utan problem. Det är ju förstås jag med snart, mina är på väg långt, långt bort till det förflutna. Enough is enough.





Tacos med bästa vänner!


Little mr sunshine!




Prins William!


Så jävla söt!



 
Will visar Disa hur man gör när man fotar med blixt.


Nej Disa sluta pussas jag ska ju fota dig. Haha.


Nästa toppfotograf!


Pussgurka!

Nu ska jag lyssna på massa hög skön musik så högt som grannarna tillåter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0