Faboulous FRIDAY!


Äntligen fredag! Imorrn är det äntligen helg och nio dagar ledigt väntar mig efter denna arbetsdag! Det känns så bra! Jag är alldeles lycklig idag, hoppas bara att solen vill kika fram också.

På födelsedagskortet som jag fick av Pernilla igår stod det:

"If you want something, don´t wish for it. Life is to short to wait..."

Det uttrycket passar mig perfekt (snacka om att hon känner mig bra). Det var så klokt tycker jag, så det får bli denna fredags visdomsord. Varje morgon när jag vaknar ska jag titta på det där kortet som står framme i min lägenhet och bli peppad och känna inspiration.

Just nu snackar min brorsa och hans band Solrosgatan på Västerås lokalradio 93,7. Dom håller på fram till klockan 12. Lyssna vettja! Här på Boomerang är det Solrosgatan i högtalarna.

Ha en FANTASTISK fredagsförmiddag, värdig den fantastiska människa du faktiskt är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0