fredag, IGEN?!


Hej på er allihopa!

Idag är det fredag igen, helt sjukt att veckorna går så fort. Jag som aldrig vill att sommaren ska ta slut.

Just nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe, sedan ska jag pallra mig iväg till jobbet. Men först ska jag kika in på Belle Shoestore. Jag har hört att dom rear ut sina pumps för 99 kronor. Måste kolla om det finns ett par kvar i min storlek. Det vore ju ett fynd isåfall, man behöver ju alltid ett par svarta klassiska pumps. Så det blir dagens mission.

Nu måste jag öka så att jag kommer iväg nångång. 

Ha en skön fredag sålänge, så hörs vi senare!
 

Kommentarer
Postat av: teso

skofrossa AB. Me like ;) PUSS

2009-07-31 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0