Fredagsmys.


Nu är det fredagsmys! Jag är hos mamma och syrran och äter grillad kyckling och badar fotbad. Vi har färgat mitt hår och nu ska vi ha manikyr, pedikyr och ansiktsmask. En riktig hemma-spa kväll. Så jäkla skönt att bara ta det lugnt och känna att nu är det semester! Vi gör oss tip top tills imorrn, för då är det dags för FEST! Just nu sitter vi och klurar på outfits. Men jag tror att jag måste inhandla något nytt imorrn, allt hemma i garderoben känns galet tråkigt. Eller också dyker jag lite i syrrans garderob innan jag drar hem. Tänk så bra det är att ha en syster!



Min syster ska bli designer. Här har hon gjort en uppgift till skolan. En liten klänning av ett par disktrasor. Coolt tycker jag, hon är grym och har talang!


Här är vi på nyårsafton 2008 och skålar i rosa champange på förmiddagen. Innan vi fick på oss kvällens smink och partyoutfit.


Oj vilket gammalt kort jag hittade. Ingen aning om var, när eller hur...


...och kolla här vad kort mitt hår var.

Nej, nu måste jag gå och skölja ur hårfärgen. Har inte tid mer att kolla gamla kort, men fan vad kul det är! Puss på er, hörs senare!





Kommentarer
Postat av: teso

åh va kul med gamla kort =) ni är så sööta!

ringer dig i morgon! ska oxå skölja ur min färg nu. pussss

2009-07-10 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0