friday night lights


Nu luktar det vanilj hemma hos oss av alla doftljus.


Sallad och skvaller till lunch denna fredag. Jag ÄLSKAR att ha kronärtskocka i min sallad. Jag åt det mycket när jag bodde i USA. Där kallas det artichoke och man äter den rå med smält smör (?). Låter ju knäppt men är så jäkla gott. Det där påhittet att ha smör på allting kommer bara amerikanare på.


Vi fettar på oss på jobbet, ännu en godisskål. Den tredje denna vecka...

Jag kommer snart tillbaka med bilder på dagens inköp. Jag måste bara ta itu med detta först och sedan kissa Disa. "Lyxade" till det med köttbullar ikväll. Vilken fredag (haha)!


Disk, disk, disk...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hallå? vi skulle ju få se skor?? puss!

2009-07-31 @ 23:09:59
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0