Frukost på jobbet


Dagarna går SNABBT, tycker ni inte? Kom nyss hem från ännu en rea-dag på jobbet. Inte lika galen som igår men absolut lika rolig. Haha, jag har aldrig fattat att man kan ha såhär roligt på jobbet. Idag har vi haft mycket att glädjas åt. Mina fina Boomerangvänner och jag. Jag är GLAD över att ha så klockrent klickat med dessa människor och att jag får spendera mina dagar med dem.


Vi började såklart dagen med frukost. Chefen med en ciabatta...


...och jag med det här. Haha, är jag en sucker för socker eller vad?!

Dagen startade ju med regn, men nu skiner solen. Och jag fick gå hem en hel timma tidigare, lyx. Så nu ska jag ge mig ut på en lång powerwalk. Det kan jag behöva, lite friskluft och motion. Och vi måste ta vara på soltimmarna vi får och vara utomhus. Snabbare än vi anar är det dags för höst igen (tyvärr).

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: jossan

Tjenare, vad roligt att du hittat min blogg. Självklart kan jag lägga upp lite bilder på lägenheten. Ska bara invänta en digitalkamera utav föräldrarna som kommer här i dagarna. Den jag har nu strular bara massa :) Vart bor du någonstans ? Kram

2009-07-28 @ 20:34:33
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Ja, jag älskar det :) Nja, har blivit allt bättre i köket - har inget val nu när man har flyttat sålångt hemifrån. Vill ju ha hembakat - allra godast ;-) ja, underbart med besök från Västerås så nu inväntar jag bara nästa v-åsbesök! :-) Lika roligt varje gång alltså! Hur är vädret där hemma? :-)

2009-07-28 @ 21:00:57
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Anna

Alla pojkarna jagade flickor

utom Henning

han gick i klänning



Alla pojkarna var impotenta

utom Frank

han öppnade spermabank



Alla barnen åt hamburgare utom Jhonny för det var hans ponny



Alla barnen sprang ut ur skolan när brandlarmet gick, förutom Linn hon trodde att det ringde in.

2009-07-28 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0