go shorty, it´s your birthday


För 23 år sedan var mamma och pappa utmattade och lyckliga, och jag rynkig och nyfödd. Men ganska söt, jag hade bruna ögon och långt svart hår, tro det eller ej. (Alltså inte långt ner på ryggen, men långt så att det stod upp som en liten tuppkam). På min ettårsdag hade jag gröna ögon och vitt hår. (Jepp, lika vitt som en 90-årings). Jag har fortfarande gröna ögon, och blont men just nu väldigt färgat hår.

Jag har haft en toppen dag. Fast nästa år ska jag inte jobba på min födelsedag, då ska jag försöka ligga på en strand någonstans och sippa färgglada drinkar. Mamma hade försökt fixa en överraskningsfest, det gick ju sådär eftersom jag själv redan bjudit folk, och kom tidigare från jobbet innan gästerna hunnit komma. Vi är lika beroende av kontroll både hon och jag när det gäller planering, men hur som helst har vi haft en jättemysig kväll. Jag är supernöjd.

TACK alla som har firat mig och sagt grattis idag. TACK för alla sms och telefonsamtal. TACK Pernilla, Tessan och Sanna för att ni kom. Och TACK family. Jag älskar er.


Gulliga Tessan kom och fikade på jobbet.


 Många paket och mycket fina blommor. Tessan kom med världens finaste bukett. Dom ljusrosa paketen är från pyssliga Pernilla. Hennes presenter är alltid outstanding. Jag fick bra presentkort, jättefina skålar, jättefint porslin, nya sängkläder (täcken och kuddar), armband, böcker och bidrag till min nästa tatuering. Jag är supernöjd med allt. Bättre familj och vänner kan man inte ha.






Vi åt jättegoda pajer. Kyckling, taco och broccoli-bacon. Mamma är en BRA kock!


Disa bjuder på en födelsedagspuss.


Morbror och pappa, samma ålder, samma stil.


Jag fick min jordgubbstårta!






Och dom sjöng...


...och sjöng!


Vin och jordgubbar. FAB life!


Fina vänner.


Sedan kom min älskade syster äntligen hem från jobbet.


Visst är hon fin?!


Världens bästa pappa och världens sötaste Sanna (Niklas flickvän).


Gissa var syrran jobbar...


Hon hade shoppat jeans, Lee (Louis), och en G-star top.


Vilken underbar födelsedag!

Nu är det godnatt snabbare än jag hinner blinka.



Kommentarer
Postat av: Becca

Tack för den jättegoda tårtan!!!! :)

2009-07-10 @ 09:19:43
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: Alina

Söt blogg=)

2009-07-10 @ 09:47:30
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: pernilla

VILKET FINT inlägg du gjort, du är då en sann bloggare darling. pussis

2009-07-10 @ 09:56:17
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0