grattis, p-bot och god natt.


Först ett stort grattis till Tessan som idag har fyllt 23 år. Hoppas att du haft en underbar dag. Nästa år kan vi väl fira ihop? Kanske en gemensam fest? Det vore ju grymt.


GRATTIS älskade galning!



Igår fick jag förresten en parkeringsböter på 400 spänn. Så sjukt irriterande. Det hade kunnat gå till fyra luncher, en klänning, ett par skor eller en tågresa tur och retur till Stockholm. Jag blir så trött. Lärde jag mig nåt? Nja, bara att lapplisor är dumma i huvudet, för det fanns fan ingen biljettautomat. Jag HATAR dessa jävla firmor som drar in pengar på folks parkeringar. Helt ärligt, lägg ner, sluta var bittra, sök nya jobb och låt folk parkera ifred.




Lollo och jag tidigare idag. Tack älskade vän för en grym torsdag!

NU, just precis NU ska jag borsta tänderna och sova. Undrar vad jag ska drömma om inatt?

SOV GOTT VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0