GRATTIS TILL MIG!


Vilken jävla ego dag jag ska ha, och jag älskar det. För det händer bara en gång om året.


23 idag. Snart 25. ÅNGEST!


Här är världens bästa mormor och morfar som inte kan fira mig idag, för dom är på semester. Det är alltid någon som är på semester när man fyller mitt i sommaren.


Brorsan kan inte heller komma, för han jobbar. På hemglass.


Här firar vi mig för några somrar sedan. Tror jag fyllde 19 eller 20.

Vilket väder jag fick förresten. Det har nog aldrig regnat såhär mycket något år tidigare. Men det gör väl inget...

Det plingade på min dörr imorse, det var mamma med en stor bukett rosor. GULLIGT va?! Och i breven från igår kväll låg det födelsedagskort. I det ena löfte om tågbiljetter i höst, så att jag ska kunna hälsa på Pernilla i Leksand när hon börjar plugga. Svinbra ju. Jag kommer när du vill gumman! Och i det andra kortet ett löfte om en valfri tjänst av syrran. Jag ska klura ut något riktigt värt. Typ 7 timmars massage haha. Mamma hade också med sig munkar och en rosbuske i en kruka som hon tyckte att vi skulle ha på jobbet. Så oj vad vi ska fika idag. Jag hade nämligen köpt en kladdkaka också. Så jag tror jag ska fika hela dagen. Och titta på blommorna.

Förresten fick jag min första present redan igår av min chef Lina. Lovely. Hon är så bra. Jag har aldrig fått en present av någon annan chef tidigare. Det var underkläder. Hon råkade se mina en dag och tyckte att det var dags att hotta till sig nu. Haha, hon kanske har rätt.

Hörs snart igen!




Kommentarer
Postat av: Lina

Mys mamma! :) Va go hon är...



Ha en underbar dag vännen!!



Många kramar Lina

2009-07-09 @ 10:52:52
Postat av: pernilla

Ja verkligen, henne hade jag velat ha som dagisfröken när jag var liten, som tur är så får jag ju en liten del av henne nu=) Låter så gott med kladdkaka, men fy alltså vad det regnar! Puss o GRATTIS!!

2009-07-09 @ 10:56:05
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: André

Vilken snäll chef du har! :D

Hoppas din dag blir kanon! Finns det kladdkaka kvar? Haha

2009-07-09 @ 11:51:25
Postat av: malin

Jamå hon leva jamå hon leva! Grattis gumman!

2009-07-09 @ 13:28:27
Postat av: Linda

Grattis igen Hanna. Vilken sot mamma du har!! Ha en toppen dag!!! Avundsjuk pa kladdkakan. Haha.

2009-07-09 @ 15:04:11
Postat av: Becca

Grattis!!! :D

2009-07-09 @ 15:57:09
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Grattis igen älsklingen! Hoppas att ni hade ett ordentligt partaj med familjen! ;) Sötnos <3

2009-07-09 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0