Hamburgare och mys i parken.


Nu är det slut på denna fredag. Jag har försökt styra upp min semester idag... Det kanske blir en resa trots allt. Den som lever får se. Ska klura lite på det här. Nu har jag nyss cyklat hem och nu sitter jag här i soffan och väntar på att nagellack och brun-utan-sol ska torka så att jag kan gå och lägga mig. Det smattrar av regn på fönstren och åskar, ganska mysigt tycker jag. Bara det slutar tills imorrn. Jag hann i alla fall cykla hem utan att få regnet på mig, så länge man är inne så är det ju mysigt.


Fina Lina hade dukat upp sin lunch såhär fint med vinglas. Fredagslyx!


Vi åt husvagnar till efterrätt...


Och fikade i lådan under kassan haha.


Efter jobbet mötte jag upp världens bästa, finaste Frida (som blivit stor och också jobbar nu)...


...Och hon bjöd mig på GOD middag. Gulligt va? Det är så mysigt att ha en gullig lillasyster som växer upp och blir till en av ens bästa vänner. Jag är så glad att vi är så nära och alltid finns för varandra.


Sedan cyklade vi till Rudbecksparken och mötte upp dom här gullen. Vad jag har saknat er! Jag blev bjuden på ett glas vin och grabbarna spelade fotboll.


Frida och Pernilla!


Tessan, Tim "the aussie" och Ante!


Haha!


Yes, jag lyckades med gräsfläckar på jeansen.


Tess och Tim!

Nu säger jag godnatt och sov gott, nagellacket har torkat så det är dags. Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: pernilla

heej gumman. ikväll ska vi ha supermyspys. i love you soo much. pussipuss. allt fixar sig. du är duktig. ring om du har tid över. fan va skavsår jag har.

2009-07-04 @ 11:59:03
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0