he´s nothing but a loser.


Lyssnar på musik just nu som jag fått hit skickat av Louise. Bästa, jag älskar musik.


Lunchen idag, melon i avocadosalladen.


My date! Anna och Lina. Vi hade jättetrevligt. Sköna tjejer!

Nu när jag kom hem ikväll hade jag fått två spännande brev i brevlådan, från min mamma. Inte så svårt att lista ut. Det stod på kuverten att jag inte fick öppna dom före 9/6 haha. Självklart menade hon 9/7 (alltså imorrn, min födelsedag). Men hon är ganska allmänt tankspridd (fast det är mest bara gulligt). Alltså får jag öppna dom nu haha. Men det tänker jag inte göra, jag ska hålla mig till imorrn bitti. Jag sa ju att det är som att fylla 10 år, lika spännande alltså. Mamma har alltid överraskningar på gång. I hennes ögon blir jag aldrig för vuxen för att fira min födelsedag ordentligt.

Nu är jag sjukt trött, känns som om jag inte varit hemma i min lägenhet på evigheter. Längre än en natt alltså. Jag rusar in, sover och rusar vidare till jobbet. Och därifrån rusar jag iväg på roliga grejer. I helgen ska jag sova ut och njuta av att vara HEMMA. För jag älskar min lägenhet.


God natt önskar denna redan sovande pudel. Och jag med såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0