Hemma!


Nu är jag hemma igen. Virrade lite i Södertälje på vägen dit och lite i Strängnäs på vägen hem, så jag har åkt bil i ganska många timmar idag. Men att köra bil ensam med musiken på högsta volym är lite som terapi för mig. Jag hinner rensa huvudet och tänka många tankar. Kanske därför jag missade ett par skyltar skyltar haha, isåfall var det värt det.

Jag har haft det så BRA idag! Ska visa er alla bilder snart, måste bara slänga ihop lite mat här först.


MIN ÄLSKLING!


CHARMTROLLET!

Kommentarer
Postat av: pernilla

guuu så go ;) nu mår jag lite bättre, har förmodligen ätit ett ruttet ägg.......snark. typsikt mig. puss

2009-07-16 @ 19:31:15
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: teso

åhhh va sööta ni är!

hahahahha är pillan kass i magen? :P

2009-07-16 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0