honey, i´m home.


Jag har ätit massor utav glass idag och fått fräknar på näsan. Har setat i gräset i solen och njutit. (Bäst att passa på, börjar ju jobba igen på måndag).


Eftermiddagens sysselsättning.

Jag har varit på Plantagen också och köpt fina vita krukor och blomjord. Så nu tror jag bestämt att jag ska starta ett projekt på balkongen ikväll och plantera om alla mina blommor. Och så har Disa rullat sig i igelkottsbajs hela dagen. Så hon luktar typ bondgård (koskit alltså), hon ska få ett ordentligt bad snart kan jag tala om.

Rekomenderar varmt denna nya sommarversion av GB glassen Sandwich. Den har jag mumsat på idag, och den var riktigt GOD faktiskt.

Vi hörs senare, njut kvällssolen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

GB!? Fy fan vad äckligt, tacka vet jag hemglass..

2009-07-18 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0