i just wanna fly far away


HEJ, nu är jag hemma. Helt okej dag på jobbet. Riktigt bra faktiskt. Blev bjuden på GOD sallad från Vivaldi till lunch av pappsen, den avnjöt vi i JC´s lunchrum tillsammans med Frida. MYS. Lätt dagens höjdpunkt.


När vi kom hem så började Disa humpa sin lekkompis låtsaspudeln. Nasty, hon ser helt GALEN ut haha.


Och jag tyckte att det var såhär nice att få glida i den urfula men assköna luvtröjan från Boston och slänga mig på soffan.


Denna kom med posten så den ska jag bläddra i ikväll.

Nu ska jag laga mat, jag börjar känna hunger.

"Where should I go, nobody knows, baby I lost my touch."

Kommentarer
Postat av: pernilla

Härligt, hm katalogen, visa om du hittar ngt fint.. jag har bakat paj här och bett fredrik fixa greys åtmig, så om de funkar är jag lycklig ikväll.. då ska jag plöja.... Hoppas på fint väder imorrn nu. Puss

2009-07-21 @ 19:41:42
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0