I´m out.


Inatt hade jag myggor i lägenheten. Jag kunde liksom höra dom surra hela natten. Och såklart vaknade jag upp alldeles uppäten. Jag är det bästa myggorna vet. Så nu försöker jag bara att låta bli att tänka på hur jävla mycket det kliar. Jag hatar myggbett.

I lördagsnatt när jag kom hem och skulle tvätta bort mitt smink så gick det inte så smidigt som det brukar. Det tog en jävla tid och sminket satt fast. Skit samma tänkte jag och gav upp. Sedan insåg jag att jag tvättat ansiktet med hudlotion. Det gick ju sådär. Flaskorna måste ha varit väldigt lika, för det berodde väl inte på alkoholintaget?!

Nu ska jag gå ner på stan en sväng, och sedan får vi se vad som händer resten av dagen. Vad skönt det är med semester!


Såhär ser jag ut när jag bloggar...


"Kom igen, nu fotar vi till bloggen..." Jag och söta Rebecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0