Idag saknar jag...


...mitt liv i Boston och den här tjejen. Jag måste snart åka tillbaka och hälsa på!


Jag och Lindsay i Boston sommaren 2007.

Nu har jag svalt min macka och vikt och fyllt på butiken. Undrar vad jag ska göra nu? Damma lite kanske. Klockan två har jag en mysig lunchdejt. Jag är lite sugen på avocadosallad från Coffeehouse by George. Så det kanske det blir om mitt sällskap tycker som jag.

Imorrn fyller jag år. Det kändes inte alls speciellt och ganska tråkigt för några dagar sedan, men nu mår jag bättre så nu känns det kul igen. Jag ska hem till mamma med släkt och vänner och sedan har jag ingen aning om resten, det är en hemlis så jag vet inte vilka som kommer eller vad vi blir bjudna på.


En sån här kanske? Jag har i alla år ätit jordgubbstårta på min födelsedag.

Födelsedagar är ju KUL och ska FIRAS tycker jag. Allt man kan fira är värt att firas ju! Så ikväll firar jag och Pernilla lite ensamma haha, och så kalas imorrn och sen blir det fest på lördag. Firande i tre dagar alltså, precis som jag vill ha det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0