jag kämpar men det går inte


Och egentligen fattar jag inte varför jag kämpar emot. Jag vill ju bara sova, varför försöka vara vaken? Nu går mitt nattåg. Jag har ätit youghurten, gått kissrunda med doggie och nu är det nog. Duntäcket väntar.

En frustrationens dag?! Det är ingen annan än jag som ska leva mitt liv. Det är ingen annan än du som ska leva ditt liv. Ingen annan än just du kan påverka din lycka. Det är upp till oss själva att skapa den framtiden vi vill ha för just oss. ingen annan kan. Tänk på att ditt välbefinnande ligger i dina händer.

Kommentarer
Postat av: Becca

Så sant så sant!!!

2009-07-28 @ 00:32:15
Postat av: Pernilla

Hoppas du sovit gott!! Här sitter jag vaken o väntar på frukost=) Helt sant, man måste ta tag i sin egen lycka! Pussar!

2009-07-28 @ 10:07:58
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Louise

Älskling, tänk på varje ord du skrev;)

love you

2009-07-29 @ 09:25:32
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0