Kärlek är...


"Kärlek är vänskap som har fattat eld. Den är tyst förståelse, ömsesidiga förtroenden, att dela och förlåta. Den är lojalitet i medgång och i motgång. Den nöjer sig med det som inte är perfekt och tillåter mänsklig svaghet."

Så var det för oss... Ibland är jag så bra på att känna mig stark, och ibland så vill jag bara dra ett täcke över huvudet och stänga av mig själv. Ni vet hur det är?! Men man är ju aldrig starkare och gladare än man gör sig. Så jag tror att om man tänker sig stark så är man det, och blir det. Jag kan inte låta bli att undra och fundera över hur livet kommer att bli, hur känns det att dela sitt liv med någon på riktigt? Och vem blir det? Jag tror att det finns fler personer än en som kan vara ens själsfrände. Det finns nog flera olika personer på flera olika platser i världen som man kan funka med och bli lycklig med. Men ingen vet var, när eller hur. Spännande egentligen... Herregud så djupt det blev ikväll. Ibland har man sådana kvällar. Men man ska nog heller inte tänka för mycket. Det bästa är att leva för dagen och göra det man mår bäst av just NU. Jag ska ännu en gång lära mig att gilla att vara ensam och njuta av mitt eget sällskap, för det vet jag ju att jag gjort förr. Och så ska jag toppa det goda livet med bästa vänner och bra dagar! Carpe diem! Kom ihåg att du är unik.



Jag åt kyckling hemma hos mamma ikväll. Nu är det dags att sova. Imorrn hoppas jag på sol, för då ska jag bada med Pernilla och Gustav. Mys!


Jag och Frida efter maten. Frida ser ut som om hon sålt smöret och tappat pengarna, och jag vet inte hur jag ser ut. Men gott var det i alla fall. Sedan drog hon på picknick och jag hem till en film.

SOV GOTT!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0