Knock you down.


ÄNTLIGEN är den här godbiten hemma från Oslo. Och det bästa är att hon är min hela sommaren. Love it!



Ikväll fick jag äran att bjuda henne på glass på min balkong. Jag är så GLAD att du är hemma Pernilla!

Vi gick en skön promenad sedan och vi har pratat massor ikväll. Usch för att inte bo i samma stad, men det blir i alla fall närmare i höst. Och sedan ska vi sluta i samma stad i framtiden. Så det får väl duga för nu. Oj vad vi ska hänga i sommar.


Jag fick också glass, och ja, jag är svettig efter promenaden.

Snart, snart SKA jag tatuera mig igen. Det kommer att bli grymt. Jag längtar efter smärtan faktiskt. Som om jag inte fått nog, jag vill känna att jag lever. För fan vad jag lever, och jag kommer att se till att den här sommaren blir grym.

Någon som vill åka utomlands vecka 29? Ring mig haha. Jag funderade allvarligt ett tag på att åka ensam. Fy fan vad skönt. Bara komma på rätt väg igen och fundera ifred. Men jag vill inte riskera att dela rum med någon hårig gubbe, och så ska jag ju sluta fundera. Så det lät inte så bra ändå i slutändan. Men förslag på ressällskap mottages tacksamt. Synd att alla mina bästaste är bokade. Anyway, jag borstar av mig skiten, don´t worry about that.

"Sometimes love comes around, and it knocks you down. Just get back up when it knocks you down."

Nu ser jag fram emot ännu en sömnlös natt i min lägenhet som är ungefär 40 grader varm. Undrar hur många gånger jag var uppe inatt och drack vatten? Sju? Tolv? Varmt var det i alla fall. Nu ska jag pussa på min bästa pusstuss och sen är det tack och hej för idag, välkommen drömmarnas värld. God natt!


Kommentarer
Postat av: Lou

Fan gumman, vecka 30 skulle vi kunnat åkt, men då har du ju inte semester =(

2009-07-03 @ 05:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0