Kocken lagar mat.


Jag är hos Pernilla nu. Hon lagar middag åt mig. Italiensk pasta med vitlök och tomater. Undrar hur det blir, hon verkar lite osäker på receptet. Ganska mycket bättre än havregrynsgröten som finns hemma. Hon är så söt med förkläde och allt. Till efterrätt ska jag få jordgubbar och glass. Min mamma ringde nyss och sa "du får se vad som händer när du går till jobbet imorrn bitti, hela dagen är en överraskning". Jag dör haha, jag som är så nyfiken av mig. Jag kommer inte att kunna sova inatt. Min mamma har varit dagisfröken i massa år förut, så hon är ganska påhittig. Jag blir typ nervös nu över min födelsedag. Herregud, det låter som om jag fyller 10. Men jag har ju barnasinnet kvar, thats why.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0