last night



Såhär sugna var tjejerna på att vara med på kort igår kväll...


...haha varje gång jag plockade fram kameran såg det ut såhär.


Men det blev bättre efter några drinkar. Jag och Linda-Marie!


Rosé på en lördag, kan det bli bättre?


Gulliga Pernilla som bjöd hem oss på förfest.


Jag och Pilla är lika stora suckers för Sex and the city båda två, och i sitt sovrum har hon gjort fina tavlor med Carrie och Big. Jag gillar dom!


Jag hittade en glänsande guldhjälm på en hylla också.


Haha. Strax innan vi gick ner mot stan och BMB.


Vardagsrumsgardiner. Pernilla behöver smakråd. Hiss eller diss? Kommentera!

Det var vår lördagskväll. Sen stolpade vi runt city i våra klackar och bara garvade, vi hann med ett kort besök på Å och Blue Moon Bar också. Jag gillar dem här tjejena stenhårt! Så kul att träffas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0